اخرین ورژن ریکاوری
 
zarinland (سرزمین طلایی)
سرزمین طلایی
توضیحات
 

 همچنين کليه به شما کمک مي کند تا به عقب بر گرديم تصوير و فايل هاي ويدئويي شما به طور تصادفي حذف شده از کارت هاي حافظه، و يا از دست رفته از طريق خطا کارت و يا آسيب. در سه مرحله آسان، نرم افزار بازيابي عکس ها و فيلم ها از طيف گسترده اي از انواع کارت حافظه از جمله فرمت هاي محبوب SD (امن ديجيتال)، CF (کامپکت فلش)، تصوير XD، ميکرو، کارت حافظه مموري استيک و SDHC و همچنين تلفن هاي همراه، فلش درايوها و ساير دستگاه هاي ذخيره سازي.

همچنين کليه عمليات فقط خواندن است و در نتيجه خطر ابتلا به رايگان و بي خطر است. اين کار به نوشتن و يا حذف هر گونه اطلاعات از کارت حافظه خود. نجات فايل هاي عکس و ويدئو از کارت و موجب صرفه جويي در آنها را به محل انتخاب شده از قبيل هارد ديسک شما است.

نرم افزار بازيابي تصوير ديجيتال، عکس، ويدئو و صدا پشتيباني از بسياري از فرمت هاي رايج (JPG، TIFF، AVI، MPG، MOV، MP4، MP3، WAV، ...)، طيف وسيعي از دوربين هاي ديجيتال (نيکون، کانن، کداک، فوجي، کاسيو، کوه المپ در مقدونيه، سوني، سامسونگ، پاناسونيک، و ...) و مارک هاي متعدد کارت هاي حافظه (SANDISK، کينگستون، KINGMAX، LEXAR، PNY، توشيبا، Qmemory، فراتر، APACER، SIMPLETECH، وايکينگ، OCZ فلش رسانه ها و ...).


به این سایت رأی بدهید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید هدف ما از این وبلاگ نشان دادن زیباترین عکسها وجالب ترین انهاست وازشما خواهشمندیم با نظراتتون مارا خوش حال نمایید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zarin و آدرس zarinland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 3050
بازدید کل : 126832
تعداد مطالب : 307
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1